MOPS W KOLORZE

By Ola Lewczuk - 1/26/2018



Najpiękniejsze, najbardziej klimatyczne, wyjątkowe, a dla mnie dodatkowo poruszające- takie są wyjątkowe obrazki Laury z INKPUG.com, która od kilka lat przedstawia w wyjątkowy sposób psy tej wyjątkowej rasy. Absolutnie zachwycające, staną się dopełnieniem naszego odświeżonego salonu i pięknym wspomnieniem naszej Ryby. I choć nie ma jej z nami już rok, to kiedy patrzę na radosne i kolorowe mopsy z inkpug, uśmiecham się i myślę o tym, jak idealnie oddają charakter tych psów. 
Korzystając z tego, że jutrzejszy dzień spędzimy w firmie, kontynuując przygotowania do targów Rema Days, postaram się wrzuć je do druku i jeśli się uda to zwieńczeniem pracowitego dnia będą takie szalone dekoracje :) 
Za to niedziela będzie dla nas! Chociaż w góry z naszego Podlasia mamy szmat drogi, to udaje nam się skorzystać z uroków zimy dosłownie rzut beretem od domu. O ile deszcz nie pokrzyżuje naszych planów to odwiedzimy stoki narciarskie w Szelmencie na Suwalszczyźnie. Gdyby jednak aura nie sprzyjała to na Litwie mamy do dyspozycji sztuczny stok w Snow Arenie. W tym roku postanowiłam spróbować jazdy na desce snowboardowej i jestem szalenie podekscytowana tą perspektywą. Na blogu deskshop.pl poczytałam trochę o podstawowym sprzęcie, ale ostateczną decyzję o zakupie podejmę po powrocie, w końcu w dobry sprzęt warto zainwestować, a póki co nie mam zielonego pojęcia co dla mnie będzie najbardziej odpowiednie. Jeśli macie jakieś doświadczenia w tej materii to liczę na rady :) Tymczasem ściskam i uciekam odpocząć przed pracującą sobotą.



  • Share:

You Might Also Like

10 komentarzy