3FORM W AKCJI, CZYLI CO MA ZDROWA ŻYWNOŚĆ DO PROJEKTOWANIA

By Ola Lewczuk - 10/28/2017


Dla tych z Was, którzy śledzą profil 3form ma facebooku dzisiejszy post nie będzie niespodzianką, mimo to chciałabym dziś pokazać jedną z naszych ostatnich firmowych realizacji :) Mieliśmy ogromną przyjemność ożywić projekt pracowni architektonicznej ZUKOWSKI - ANNA ŻUKOWSKA, wykonując od początku do końca wszystkie elementy wyposażenia wnętrza, od osłon grzejników w formie siedzisk, przez modułowe regały, miejsce spotkań i ladę, na oprawach kończąc! Wciąż nie mogę uwierzyć jak idealnie udało się przenieść projekt i wizualizację do wnętrz tego wyjątkowego miejsca, jakim jest białostocki Zielnik.

Cieszę się, że powstało takie miejsce na mapie naszego miasta, ponieważ poza walorami estetycznymi () daje możliwość szerokiego wyboru zdrowej żywności. Dotychczas moje 'zdrowe' zachcianki zaspokajał internetowy sklep z odżywkami, w którym zamawiałam przepyszne masło pistacjowe dla męża, a dla siebie makarony i ryż konjac :) Jeśli macie ochotę na takie pyszności, rzućcie okiem do działu zdrowa żywność (https://musclepower.pl/pol_m_Zdrowa-Zywnosc-228.html).

Wracając jednak do projektu- naszła mnie po raz kolejny refleksja, o tym ile prawdy jest w powiedzeniu o szewcu co bez butów chodzi ;). Mając do dyspozycji tak rozwinięty warsztat, współpracę wyjątkowych architektów i projektantów, ja wciąż borykam się z realizacją własnych wizji meblowych w salonie... Ale cóż poradzić, kiedyś na pewno się doczekam!











  • Share:

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Pięknie, nowocześnie i bardzo naturalnie. Jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialnie to wygląda. Wydawało mi się że tyle drewna nie spodoba mi się ale się myliłam - wygląda to fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie to wszystko się prezentuje. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to jestem pod wrażeniem. Przecież te lampy to są niesamowite! Wyglądają nietuzinkowo i choć wiele lamp już tutaj https://www.interblue.pl/ widziałam, to takiej na pewno nie. Całość może jest powtarzalna, ale na pewno nie nudna! I powiem wam szczerze, że w zasadzie ja bym się na coś takiego pisała. Może coś z tym zrobię sama...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to prezentuje się naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają te lampiony !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciekawy wpis

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkim zainteresowanym tematem chciałbym polecić https://gigaom.pl/logo-8 , jest to strona na której znajdziecie wysokiej jakości sterowniki. Tego typu przedmioty z pewnością wykorzystacie w Waszych zakładach. Zapoznajcie się z ofertą dostępną na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujący wpis

    OdpowiedzUsuń