WAKACJE? PRZECIEŻ SIĘ NIE DA

By Ola Lewczuk - 7/05/2017


"Nie da się, to kosztuje za dużo, nie ma miejsca, za zimno, za gorąco, za..." Grr! Jedno przypadkowe spotkanie z dawno niewidzianymi znajomymi uświadomiło mi, że chcieć to móc i jeśli nie urwało Ci ręki, a Twój pracodawca nie przywiązał Cię sznurkiem do biurka to nie ma takiej siły, która powstrzyma Cię przed wyjazdem na wakacje. Wstukaj Sianożęty apartament i jedź nad Bałtyk, wklep w googla Aruba rooms, a pokoje przy plaży będą Twoje! Po prostu wykaż inicjatywę :) Rozbij świnkę skarbonkę, sprawdź ostatnie miejsca w lotach czarterowych biur podróży, lub skorzystaj z promocji pkp i z plecakiem pełnym planów rozpocznij wakacyjną przygodę! W ubiegłym roku na naszym podróżniczym blogu Pakuj się misiu.pl pisałam o tym jak zorganizować wspaniałe wakacje na Kanarach i nie zbankrutować i uwierzcie mi- naprawdę się da. Więc jeszcze raz przelicz oszczędności, znajdź kierunek i łap okazję :)





  • Share:

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Ja we wrześniu w góry, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się uda, to i my w tym roku wyskoczymy w góry chociaż na chwilę :) Udanego wyjazdu!

      Usuń
  2. Ja Chery Belle też w góry, ale tym razem w sierpniu :) Chociaż za morzem się też już stęskniłam.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to myk, myk, szybki wypad na weekend nad morze i będzie dwa w jednym :D

      Usuń
  3. Anonimowy7/06/2017

    A ja w tym roku obskoczę i góry i morze :) I mam nadzieję, że to będzie super pogoda, bo na razie jest słabo...

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Da się! Wystarczy tylko chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusia6/07/2023

    To prawda, wystarczy chcieć i wypad na wakacje jest możliwy. My jutro wyjeżdżamy do Sharm el Sheikh na spontaniczny urlop. No nic Egipcie - niedługo dotrzemy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Baśka6/07/2023

    Również się zgadzam - chcieć to móc. Nas zachwyciła Istria i za kilka dni lecimy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis! Zdecydowanie się z tym zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wakacje nad morzem, jednak to jakaś tradycja. W tym roku wybieramy się dla odmiany do Bułgarii, bo ostatnio zawiodła nas pogoda w Gdańsku. Na https://slonecznybrzeg.pl/ znaleźliśmy tani ośrodek i kilka atrakcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący wpis

    OdpowiedzUsuń